Kaloriju kalkulators

0.00

Vēlamais kaloriju daudzums (kcal/dienā)

0.00

Nepieciešamais kaloriju daudzums (dienā):

0.00

Svara samazināšanai (kcal/dienā):

Kaloriju kalkulators svara samazināšanai, uzturēšanai un muskuļu palielināšanai

Kaloriju patēriņam un fizisko aktivitāšu līmenim parasti ir izšķiroša nozīme veselīga svara saglabāšanā. Ēdot pārāk daudz, svars pieaugs, bet, ēdot mazāk kā nepieciešams, ķermeņa svars samazināsies.

Neatkarīgi no jūsu aktivitātēm ķermenim ir vajadzīgs noteikts kaloriju daudzums, lai funkcionētu. Vismazāk kalorijas tiek patērētas, ja visu dienu guļat vai sēžat.

Lai aprēķināto vajadzīgo kaloriju daudzumu diennakts laikā, aprēķinam jāizmanto kaloriju patēriņa kalkulators.

Pievērsiet uzmanību, ka kcal daudzums pie vienādiem auguma un svara parametriem (cm/kg) atšķiras strādājot sēdošu, fizisku vai augstas slodzes fizisku darbu.

  • Kā samazināt svaru? 

Ar uzturu ir jāuzņem mazāk kalorijas kā ķermenim ir nepieciešams, bet esiet piesardzīgi. Pastāvīga vājēšana un badošanās veselībai ir ļoti kaitīga.

  • Kā saglabāt veseligu svaru? 

Uzņemiet kalorijas vajadzīgajā daudzumā (Aprēķiniet ķermeņa masas indeksu.)

  • Kā palielināt svaru? 

Jums ir jāēd vairāk kā ikdienā ierasts. To var panākt, ēdot kalorijām bagātāku ēdienu. Arī sportošana un muskuļu masas palielināšana palielinās svaru, jo muskuļi pie vienāda apjoma sver vairāk kā tauki.

Kā izmantot kalkulatoru?

Apreķinu veikšanai kaloriju kalkulatorā ir jānorāda:

  • vecums,
  • dzimums,
  • svars,
  • augums,
  • fiziskās aktivitātes līmenis dienas gaitā.

Cik kalorijas dienā jāuzņem?

Visas kalorijas nav vienādas. Ir svarīgi kādā formā un kādu pārtiku jūs ēdat. Kcal kalkulators to nezina un aprēķina to, cik kalorijas jāuzņem dienas laikā pēc vienkāršas formulas.

Rezultātos varat redzēt divus rādītājus:

  • Ikdienas vajadzības (kcal).
  • Kaloriju daudzums pie kura svars sāks samazināties. (Šis rādītājs ir par 500 kcal mazāks kā jūsu ikdienas vajadzības.)

Par kaloriju kalkulatora precizitāti

Kaloriju patēriņa kalkulators ir paredzēts tikai informatīvām, ilustratīvām vajadzībām. Izmantojiet šos aprēķinus kā atskaites punktu un koriģējiet savu ēdienkarti atbilstoši reālajai situācijai un vajadzībām.

Augstas precizitātes rezultātus varat iegūt, piesakoties uz konsultāciju pie sporta ārsta un notestējot savas darbaspējas uz speciālām iekārtām. Noderīga būtu arī ķermeņa kompozīcijas analīze.